Przetargi
Zakup sprzętu medycznego w systemie ratalnym
Żary: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W SYSTEMIE RATALNYM
Numer ogłoszenia: 323010 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. , ul. Pszenna 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4757600, 4757615, faks 068 4757700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.webpark.pl/przetargi.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W SYSTEMIE RATALNYM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego w systemie ratalnym wraz z dosta-w, montażem oraz przeszkoleniem personelu medycznego z zakresu obsługi przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do opisu przedmiotu zamówienia Zestawienie parametrów i warunków wymaganych, będących załącznikiem do oferty. 2)W skład sprzętu medycznego będącego przedmiotem finansowania wchodzi: a)Bronchofiberoskop - 1 szt b)Wideogastroskop - 1 szt c)Aparat KTG - 3 szt d)Łóżko porodowe - 1 szt e)Kardiomonitor - 1 szt 3) Finansowanie ratalne na okres 18 miesięcy, szczegółowe warunki zawiera Załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia do SIWZ 4)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4)W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto: a)Opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, od-prawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek, wniesienie. b) Montaż (instalacja) oraz pierwsze uruchomienie (przekazanie do eksploatacji) w miejscu wska-zanym przez Zamawiającego c) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji aparatury. Szkole-nia zostaną przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane zostaną stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. d)Wykonywanie, w okresie gwarancji, przeglądów i konserwacji sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz z warunkami określonymi w załączniku nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia Gwarancje i serwis, stanowiącym załącznik do oferty. e)Wykonawca ustali terminy przeglądów i konserwacji z Użytkownikiem, a harmonogram do-starczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Czas przeglądów i konserwacji wynikający z harmonogramu nie będzie wliczany w czas przestoju sprzętu. Za terminową realizacje przeglądów i konserwacji zgodnie z harmonogramem odpowiada Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą zgodnie z dokumentacją producenta, na koszt Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie karta pracy serwisu podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Po przeglądzie Wykonawca wystawi certyfikat dopuszczający sprzęt do eks-ploatacji klinicznej oraz dokona wpisu do Paszportu aparatu. - Wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport aparatu - dla danego urządzenia. 3)Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy: dostawy, montażu oraz szkolenia. 4)Dostarczony sprzęt musi być w pełni nowy i nie używany wcześniej, np. jako wersja demon-stracyjna. 5) Dostarczone Zamawiającemu urządzenia spełniać będą właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyro-bów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej. 6) Konsultacje w sprawach reklamacji odbywać się będą poprzez bezpośredni kontakt z wyzna-czonym inżynierem serwisowym. 7) Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbio-ru przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące doku-menty: Kartę gwarancyjną w języku polskim Instrukcję użytkowania w języku polskim - Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe Paszport aparatu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz oferty wg Rozdziału II niniejszej SIWZ. b) Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. c)Oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców (załącznik nr 7) d)Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamó-wienia do obrotu i używania Rzeczpospolitej Polski (wzór oświadczenia według załączni-ka nr 5 do SIWZ) e)Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt.3 ppkt. 3 SIWZ ROZDZIAŁ IINSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmio-tów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy pzp. f)Zestawienie parametrów i warunków wymaganych wg załącznika nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do opisu przedmiotu zamówienia do oferty. g)Gwarancje i serwis wg załącznika nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia do oferty. h)Wykaz punktów serwisowych na terenie kraju. i)Harmonogram spłat ratalnych j)m)Deklaracja zgodności ze znakiem CE do każdego z zamawianych urządzeń medycznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - koszty finansowania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.zmiany terminu dostawy sprzętu, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2.zmiany terminu montażu sprzętu w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3.zmiany terminu uruchomienia sprzętu w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 4.zmiany ceny sprzętu brutto określonej w §2 ustęp 1 spowodowanej wzrostem stawki VAT 5.zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności któ-rych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 6.zmiany numeru konta bankowego o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku zaistnienia okolicz-ności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 7.zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu 8.zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu 9.zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do ak-tualnego stanu prawnego 10.nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, prze-jęć, itp. 11.obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawyspie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL NA WYSPIE SP. Z O.O. UL. PSZENNA 2 68-200 ŻARY POK. 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 11:00, miejsce: SZPITAL NA WYSPIE SP. Z O.O. UL. PSZENNA 2 68-200 ŻARY POK. 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie