Portal internetowy Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Polityka prywatności dotycząca wykorzystywania plików cookies określona jest w dokumencie dostępnym w zakładce "Dla pacjenta".
x

Przetargi

10.03.2016

Sukcesywna dostawa różnych produktów leczniczych

Żary: SUKCESYWNA DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Numer ogłoszenia: 54468 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. , ul. Pszenna 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4757600, 4757615, faks 068 4757700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.webpark.pl/przetargi.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów leczniczych na potrzeby Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach w ilościach i asortymencie określonym w załącznikach od nr 8 do nr 16. Liczba zadań 9: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa leków Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa leków Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa leków Zadanie nr 4 Sukcesywna dostawa leków Zadanie nr 5 Sukcesywna dostawa smoczków i butelek Zadanie nr 6 Sukcesywna dostawa mlek modyfikowanych Zadanie nr 7 Sukcesywna dostawa insulin Zadanie nr 8 Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji Zadanie nr 9 Sukcesywna dostawa płynów do urządzenia do terapii nerkozastepczej. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93 42 EWG oraz zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 876. UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na wybrane pozycje w formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość przedmiotu zamówienia stanowi wielkość szacunkową, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia...

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 39.22.57.10-5, 33.69.10.00-7, 33.69.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE DOKUNUJE OPISU TEGO WARUNKU. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIESPEŁNIA, W OPARCIU O OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - TERMIN DOSTAWY - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: w zakresie jakości na wyższą zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, numery katalogowego produktu, nazewnictwa produktu, produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu i wprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dopuszczają zmianę wartości umowy. W takim przypadku (ustawowej zmiany stawki podatku VAT mającej miejsce przed datą wystawienia faktury) wartość brutto umowy ulegnie automatycznie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SZPITALNAWYSPIE.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL NA WYSPIE SP. Z O.O. UL PSZENNA 2 68-200 ŻARY POK. NR 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 11:00, miejsce: SZPITAL NA WYSPIE SP. Z O.O. UL PSZENNA 2 68-200 ŻARY POK. NR 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW - POZ. 484.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW - POZ. 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW - POZ.8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW - POZ. - 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA SMOCZKÓW I BUTELEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA SMOCZKÓW I BUTELEK - 4 POZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.10-5, 33.68.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA MLEK MODYFIKOWANYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA MLEK MODYFIKOWANYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA INSULIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA INSULIN - POZ. 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5
 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI - POZ. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA PŁYNÓW DO URZĄDZENIA DO TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA PŁYNÓW DO URZĄDZENIA DO TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ - 3 POZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 5
« powrót

Załączniki